Amnezie


Act I

Se trezeste in mijlocul desertului si nu-si poate aduce aminte unde e:

-Cine sunt?Ah ma doare capul.Nu-mi aduc aminte nimic.

-Dar ce am in jurul meu? Nisip ,caldura vant…AH! Uite si un album.

Deschide albumul si se uita.

-Asta sunt eu ,dar cine se afla in aceste poze?De unde sunt.Nu tin minte.

-Ei nu are rost sa stau, mai bine  ma plimb !Da,ma plimb!

-Dar au trecut ore de cand merg prin desertul acesta si inca nu vad nimic nou.Ce sete mie?Ah ce nu as da pentru putina apa.Dar uite o oaza.Sa fie oare reala sau o iluzie?Ei nu-mi  pasa de e nisip ,oricum mor deshidratat.Dar ce?E apa?Da e apa.Acum doar de as gasi niste mancare.Ah uite un bananier.

Personajul mananca banane

-Ce bune au fost!

-Acum sa-mi continui drumul.Merg de ore intregi si nu vad o farama de civilizatie.AH mi-as dori sa mai vad o fiinta umana.Dar cine e in fata mea.Un om ?

-Ziua buna !

Omul tace si nu reactioneaza.

-Vorbeste ! Sigur nu esti o iluzie?

Omul : -Nu sunt o iluzie.Vorbesc!Dar ce vrei sa zic?

-Ma cunosti?

Omul:-Da.

-Poti sa-mi spui cine sunt?

Omul: – Nu pot!

-Pai cum nu poti ?Ai zis ca ma cunosti.
Omul :-Da intr-adevar te cunosc,dar nu –ti pot spune cine esti  pentru ca ai multe porecle insa nimeni nu cunoaste care e numele tau adevarat.

-De ce oare nu tin minte cine sunt?

Omul :-Ai uitat.

-Dar de ce oare am uitat?

Omul:-Doar tu stii raspunsul la aceasta intrebare.Ei sa facut tarziu eu trebuie sa plec.

[Omul fuge]

–Si uite ca a plecat .Ce nepoliticos.Eu tot nu stiu cine sunt!?Sa facut tarziu ,insa n-ar trebui sa dorm.

[Se culca si doarme]

Act II

[Se aude un zgomot facut  de un corb si se trezeste]

-Ah !Ce-i cu zgomotul asta si ce frig e.Ieri eram in desert azi sunt in  munti?Chiar nu mai inteleg nimic .Ei dar uite vad varful muntelui ,presupun ca daca urc voi gasi niste raspunsuri.

-Urcam si urcam.Urcam sus ca sa para muntele mai mic.Tot timpul urcam ,dar unde vrem de fapt sa ajungem.Cand ne nastem suntem in rahat ,pe masura ce crestem iesim din rahat.Ne zbatem si iesim.Unii dintre noi chiar reusim.Ajungem in varful muntelui ,unde aerul e curat si nu mai miroase.Insa in realitate ne aflam tot in acel rahat din care nu putem iesi.

– Uite o piatra .Odata piatra asta a facut parte din munte.Dar in urma unor fenomene naturale s-a desprins din munte .Acum este independenta.Dar unde vrea sa ajunga ?Poate oare sa ajunga undeva .In ciuda faptului ca sa desprins din munte ,ea tot pe munte sta.Si uite cat de mica e ?Cu siguranta nu o sa ajunga mai departe de acest munte.Va incerca si va incerca,poate se va deplasa un metru sau doi mai la vale ,dar nu va ajunge niciodata la baza muntelui .Natura nu-i va permite se va dezintegra pana sa-si indeplineasca scopul.Se va transforma in nisip si va  fi din nou legata de munte.Totusi daca ar trece un turist pe aici si ar ridica piatra,ar puneo in rucsacul sau ea ar ajunge mult mai departe.

To be continued….

Lasă un răspuns

