Gandesti ca un criminal?


Ok deci testul acesta l-am citit pe net si mi sa parut foarte tare,asa ca am zis sa-l pun aici !Eu unul am raspuns la el corect (ceea ce ar putea fi putin alarmant ) insa  nici unu cunoscut de al meu nu a raspuns pana acu corect la intrebare .

Insa iata si problema :

Unei femei ii moare mama.Aceasta trista merge la inmormantare unde se intalneste cu  un tip ,pe care nu l-a mai vazut in viata ei ,face cunostiinta cu el si se dovedeste ca e tipul visurilor ei insa nu mai reuseste sa dea  de el dupa inmormantare.

Peste doua zile femeia isi ucide sora.

de ce?

gandeste-te bine ,raspunsul e mai jos .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Raspuns :Spera sa-l vada pe tip din nou la inmormantare!

2 comments on “Gandesti ca un criminal?”

  1. N-am gandit ca un criminal:)). Ma gandeam la telenovele de genu ca o vede pe sor’sa cu el sau ceva de genu.. Eu stiu..:D


Lasă un răspuns

