Fa lumea sa rada in 60 de secunde!

By: samohts

Noi 01 2009

Categorie: Music & laughs

4 comentarii


Salut!

Am o noua campanie ” Fa lumea sa rada in 60 de secunde!” .  In fiecare zi sa ne dedicam cate un minut sa oprim un necunoscut pe strada si sa incercam sa-l facem sa rada in 60 de secunde.

Consider ca mi-am facut ziua mai buna daca macar o persona a ras cu mine sau de mine.:D

Rasul e sanatos si e bun.

Voi oferi un premiu special celui sau celei care va face acest lucru timp de 30 de zile .

P.S . Trebuie sa tineti un jurnal cu ce gluma sau faza ati folosit in fiecare zi ca sa faceti lumea sa rada.

4 comments on “Fa lumea sa rada in 60 de secunde!”

  1. Am incercat.
    I-am zambit unuia de pe langa TNB care parea simpatic si s-a uitat urat la mine. 😐

  2. Am reusit. Prea tarziu, dar am reusit:D. unui om din 331. am fost super fericita ca a zambit si el


Lasă un răspuns

